17 again

Goddagens !
Ni vet att uppdateringen beror på matchen. Vi förlorade tyvärr med 2-1. Men i slutet av andra halvlek kämpade vi riktigt bra. Vi kommer igen tjejer !
Efter matchen stack jag och dejtade duschen ett tag, sen så la jag mig ute och sola. Och nu ska jag snart in till vällignby med Felicia. Malin och Hanna kommer lite senare. Vi ska se 17 again! *woho* Vi har velat se den aslänge, men Hanna har haft danstävling, Malin gympa och blablablaaaaaaa. Men nu äntligen!
Nu måste jag fortsätta sminka mig, sitter här med mascara på ett öga. Mobbat. Men jag skriver senare hur filmen var!
Pussar / L


Det är för Zac som vi vill se filmen. Haha!
Någon som har sett den?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, men jag vill jättegärna se den! :)<3

2009-05-09 @ 17:02:34
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: elin b

v;aha okej, vad roligt, jag har hållit på med gymnastik i kanske 9 år :P<3

2009-05-10 @ 10:39:25
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0