17 dagar kvar!

Nu har jag valt kläder för morgondagen. Och nu har jag också bestämt mig för att jag inte ska något smink alls - inte ens mascara. Det är så jävla skönt att gå utan smink, så. Men om det typ blir jätteregnit så kanske jag tar smink iallfall.. Haha, aja, lets see!
Klantig som jag har vart idag, så råkade jag trycka på "starta-om-datan-knappen". *suck*
Nu ska mamma typ förhöra mig på musikgrejen, sen ska jag duscha och tvätta håret, sen ska jag nog krypa ner i sängen. Sov inte så jättelänge inatt, somna vid 3 och vakna vid typ halv 9, då låg jag och Felicia och kolla på twilight på hennes ipod. DET VAR HON SOM VILLE DET!! Jag är ingen twilight nörd egentligen, bara när jag är med Felicia. HAHA.

Hoppas ni har haft en galen vecka, och nu ska vi se.. hur många riktiga skoldagar det är kvar till skolavslutningen.. på måndag blir det 17 st dagar kvar!! På mitt räknesett då asså. Men hur galet najs är det ?!?!!? SJUKT GALET NAJS. Hhihi..
Godnatt, människor !


snart sommarlov igen..! längtar som in i helvete.

Kommentarer
Postat av: malin

Åååå! 17 AKOLDAGAR KVAR ?! :D:D:D JIPPIIII <333

2009-05-10 @ 21:20:52
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: elin b

sv;aha, fina skor, vart handlade du dom? jag har bara vart med kompisar :)<3

2009-05-11 @ 07:25:47
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0