bästis

Tjoho! Sitter hemma hos mig med lilla Louise! Jag har nyss varit ute och fotat massa olika blommor med en kamera jag hitta i ett skåp. En del blev faktiskt jäkligt bra! Lägger kanske in dom seanre ikväll när jag laddar in dom på datan =).
Idag var vi på kungsholmen på stadsvandring. Det var inte så tråkigt som jag trodde att det skulle va. Vi gick runt, följde en beskrivning & karta om vart vi skulle gå. Sen svarade man typ på lite frågor också. Vid 11 tiden samlades vi vid stadshuset, satt där ett tag, sen var dagen slut. Jag, Malin, Hanna Felicia & Julia stannade kvar i stan, käkade på donken och kollade i lite affärer. Jag fick med mig en vit kofta hem, lägger upp bild senare! Sen så smsade Louise och frågade om vi kunde vara, så då åkte vi hem, för din skull Louise =) hihi.
Vi ska snart åka hem till Louise, vi har träning vid kvart över 7. Hon bor precis vid planen, så då är det ju smidigast om vi är hemma hos Louise.

Kommentarer
Postat av: malin

McChicken! :D:D:D <333 haha (stavas det så?) ;P

2009-05-19 @ 22:37:33
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0