Bilder & ett flört


Julia, jag. Påväg in till stan.


Klara och Julia gullungar<3

Klara och Sophie sötisar<3

Den här bilden är på Alcasar, som tydligen blev den ända bra bilden som klara tog.
Biderna tagna från Klara.


Juste. När det var slut så gick vi in på donken för att dricka, så såg vi väääärldens sötaste liten puttinutt snygg kille! Asså shit, ni skulle sett han.. OCH - jag måste erkänna att han spanade in Klara.. (FAN!!) men han kollade på mig också, men han typ följde klara med blicken men aa. Och när vi skulle gå så följde han med blicken efter oss, så precis när vi står och ska gå ut så flörtar jag med han. Haha, det var typ en liten glipa mellan en person och en pelare, där ser jag hans ansikte som kollar på mig (HA). Då slänger jag iväg en söt liten slängkyss till han. Fan vad glad han blev! Han log som fan.. =) hihihih..

Kommentarer
Postat av: Klara

ALLTSÅ HAN VA SÅ JÄÄÄÄVLA SNYGG! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR hahahah åh varför gick jag inte fram till honom? :( buhuhuhu ! haha

loveu

2009-05-16 @ 00:39:08
URL: http://klaralee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0