Bitch

Heeeeeeeello bitches. Sötnosar menar jag. Hur är det med er en sån här regnig dag? FAN, det har typ inte regnat på 3 veckor nu. Kunde inte det fina vädret hålla i sig? *suck*
Idag redovisade jag, Malin och Felicia vårat blad om "förmörkelser". Det va typ oförberädd redovisngn. Det gick väl bra. Hann inte klart med den. För flera jävla personer sitter och snackar och håller på med annat medans. Blir så jävla S T Ö R D på det! Efter lektionen så säger jag till en av dom som snackat mest.
Jag; Nästa gång nån redovisar får du fan ta och vara tyst, det är så jävla jobbigt när nån håller på med annat när man står där, fattar du?
Han; Nickar lydigt. *går skrajset där ifrån*
I GOT YOU! Nästa gång ska du hålla käften. Annars får du med mig att göra..! Haha..

Har träning idag också. U-laget. Men den är tydligen bara 1 timme idag.
Nej. Nu ska jag ta något att äta, puss!


Ser ni bitchen i mig? Själv tycker jag att jag ser lite bitchig & onskefull ut. Har börjat att tycka dom här bilderna är rätt fula..

Kommentarer
Postat av: malin

Hahah, nu e han rädd för dig xD <3333 Lotta the man

2009-05-05 @ 20:22:16
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

jättefin bild :D

2009-05-07 @ 13:36:56
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0