Dampanfall

Godmorgon folk ! Jag sitter uppe i Felicias soffa framför tvn. Vi har nyss ätit kebab, feeeeeeeeeet gott!
Filmen igår var sjukt bra ! Verkligen jättebra. Bättre än jag trodde. Det är verkligen ett tips !
Efter bion gick vi hem till Malin och hoppade/låg och prata på hennes studsmatta ända till typ halv 11. Det var grymt mysigt, det kommer bilder från det senare! Sen gick vi hem till mig för att hämta sovgrejer, runt hakv 12 kom vi hem till Felicia. Då kollade vi på en till film, sen typ somna vi. Det var min lördagskväll det, mys med bästavänner blir aldrig misslyckat!
Nej, nu vill Felicia den skiten ha datan. Skriver när jag kommer hem igen! Pusspuss.


Har haft den här tidigare, men Felicias jävla fucking cp data dampa som in i helvete så det gick inte att ladda upp den bilden ja ville !!!!!!!!!!!! *dampanfall*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0