dangerous



jag, max & felicia

max, jag (haha minen!!!) & adam.

jag, felicia & adam. obs!: det är solen som typ skiner så vi är ju inte sådär bruna i verkligheten..!


hemsk bild! hahaha.


Bilder från dagen! Vi är ju såklart inte sådär bruna.. på bilderna så va det solen som lyste som in i helvete..
På eftermiddagen gick Adam och Max förbi Felicias hus, så vi snacka lite med dom. En timme senare kommer dom igen, så då följer vi med dom. Vi cyklade runt till ite olika badställen. Vi stannade vid ångbåtsbryggan, Max badade! Fyfan, fast vi var jävligt sugna.. Det har vart så jäkla varmt idag! Jag och Felicia sprutade ner oss i felicias vattenslang varannan minut typ. Sen så åkte vi tillbaka till Felicia och var där i typ 2 timmar och bara snackade. Vid 7 följde max & adam mig hem. Och nu gör jag ingenting. Har nyss vart och hämtat en tröja jag glömde hos Felicia.

Kvällen blir lugnt för min del, har matchsamling klockan 8 imorgon! Fan, vad jobbigt. Jaja.
Senare på dagen har vi typ någon HSK dag, så vi ska spela en match mot hby ledare, tjejer såklart. Sen ska vi stå i nått himla cafe på dagen. Men det är bara en timme. Sen blir det väl mer sola förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: agnes

gör det ! :D <3

2009-05-30 @ 21:45:55
URL: http://agnesmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0