Förlåt

Fööööööööööööörlåtförlåtförlåt!!! Har inte uppdaterat på typ två dagar. Men igår så gick jag hem till Malin efter maten, sen kom Hanna också. Vi typ satt ute och spela lite gitarr och mös i största allmänhet. Nästa morgon, elelr typ vid 12 så vaknade vi. Sov så jävla bra. Vakna inte någongång! Haha. Sen vid typ 2 åkte jag ifallll till vällingby för att möta Romina. Hon skule äta suchi, för hon vill lära sig att äta det.. FYFAN , jag fick smaka.. jag tugga och tugga, men det gick aldrig ner. Bara tanken på att det är sjögräs och typ råfisk fick mig att få kvälningar. Så jag spotta ut det på talriken. Där försvann lite av Rominas matlust.. Hahaha. Men, hon fick i sig allt. Hon fick PRESSA in laxrullarna. Fyfan, vad äckligt.
Sen typ va vi hemma hos Romina resten av dagen, och nu sitter vi här. Har nyss ätit och snackat. Vet inte vad vi ska göra. Kanske se på film? Jaja. Nu ska tydligen Romina välja en låt på datan. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev ju dagen innan ?

2009-05-23 @ 14:35:02
Postat av: Charlotta

till anonym

ojshit, FÖRLÅT! palla kommentera på en sån liten sak?

2009-05-23 @ 21:49:14
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0