Förlust

Tjaaaaa !
Skol DM idag gick ganska bra faktiskt, även fast vi förlorade. Det var typ hela viksjös bra-lag, och dom är as bra ! Först ledde vi med 2-0, sen kom dom igen så det blev 2-2. Sen blev det förlängning 5 minuter, då blev det inget mål, sen blev det ytterligare 5 minuter, och då gjorde dom ett mål.. Och då slutade matchen, "första målet vinner".
Men, vi kommer igen till höstterminen!
Nu ska jag sätta mig med min nudelsoppa, och kolla på desperate housewifes som pappa spelade in åt mig igår, tjingelong !

En bild från 2006 på mig och mami på mitt landställe
.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Antar att du bor i södra sverige? :) Haha, för alla där säger landställe, tycker det låter så roligt.



Skulle du förresten vilja rösta på mig som veckans blogg? Det är busenkelt, skriv bara att du röstar på nr 2 i detta inlägg > http://fridasjoblom.blogg.se/2009/may/finalisterna.html

2009-05-13 @ 17:25:16
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0