guess hoowwwwww

heej bloggen :)
idag är har vi en nykomling i bloggskiten .... ( trumvirvel ) ROMAN ZENDEHDEL! jaa det är jag som alla era kompisar pratar om / vill vara / okeej det där lät äckligt ego... jag hatar ego.. sar... ajaj nu sitter i and the lotten vid datan och garvar åt mina dåliga skämt... i am funny... verry funny...


!"#"%&&%&//)&¤%"!"¤##¤!!%!#¤!¤&%¤"/&("¤%#!¤!"#!"¤!"'

så känner jag just nu .. vet inte .. kallas pms tror jag :)

ni får ha en underbar kväll och så måste ni komentera lottas blogg lite mer! ( när jag väl är inne här måste man göra reklam i guess ;)?

så slänger vi in en underbar bild på mig så ni ser vem som är the monkey !!!!!!!! ( internt skämt )


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sötaste!<3<3

2009-05-23 @ 22:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0