Ingen lust

Hemma! Har nyss ätit en skål flingor och bråkat lite med broshan om vem som ska få välja låtar att lyssna på. As usual.
Fan, vad jag har tröttnat på fotboll. Vi har spelat fotboll varje dag nu i typ 3 veckor! Det är inte lika kul längre.. men alla säger att det kommer i perioder.. Tänkte på det idag på träningen, känner inte att jag riktigt trivs i laget lika bra längre, och att jag inte spelar lika bra som förut. Men det är väl bara instllningen antar jag. Men, det kommer väl igen, hoppas jag..
Nu ska jag öva lite engelska glosor, sen ska jag hoppa in i duschen, plugga no sen sova! Gaaaah. Kommer aldrig komma upp imorgon :(
Sov gott, söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0