Kenner

Hej hopp! Sitter hemma hos Fula Kenner. Snart kommer Klarabara Kolor också. Senare ska vi in till kungsträdgården och Rix fm festival! Haha, inte så bra artister och skit kanske, men iallfall! Det kommer säkert vara grymt mycket folk. Det ska bli kul. Vi ska typ in innan och äta eller nått. Vi får se hur det blir med den saken. Juste, Sophie ska också med.
Idag efter skolan åkte jag och Malin in till vällingby. Jag köpte inget speciellt, bara ett par vita string och ett långt svart linne från ginatricot. Sen typ köpte vi glass och godis också. Inte bra lotta..
Jaja. Nu ska jag vara lite social mot Fulia. Pussar!


Klaralee<3

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Söt! :D



sv; Härligt!

Jo, det är bra med mig med :)

2009-05-15 @ 16:51:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0