Kul

Äntligen är veckan slut! Fan vad skönt. Och nu är man ledig i 4 dagar =) woho!
Tekniska museet idag var så jäääääääävla kul. Elller inte skälva museet, utan en fotoatomat som fanns där. Jag tror inte jag har skrattat så mycket i hela mitt liv! Seriöst, det var stört. Ni ska få se bilder sen. Hahaha!
Min vita munktröja jag köpte igår på H&M var hål i, så jag & Felicia gick och reklamera den (eller snarare Felicia, hon är bra på sånt) ;) . Så nu har jag en hely ny på mig. =)
Nu sittter jag hemma hos Malin, hon ska på träning snart.
Nej, nu vill hon skriva ett snabbt inlägg! Pussar.

Kommentarer
Postat av: malin

Svar: Nej,d et gjorde jag inte :) <3

2009-05-20 @ 17:57:09
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0