my looooooooove

Förlåt för den dåliga uppdateringen ikväll. Men jag kollade på final matchen mellan Barcelona & Manchester United.
Jag hejade inte på något av lagen, fast jag hejar på Cristiano Ronaldo i Manchester, bara för att han är så jäääääääääääääääääääääääääävla het. Och så är han ju bra också =) Men det var en av deras sämsta matcher (haha, kommentatorerna sa det, så jag säger det också!) Men. Bättre lycka nästa gång liksom.
Bra Lotta, du sa inte vem som vann... Barcelona vann med 2-0. Det är bra & dåligt. Taha.
Nog pratat om det! Imorgon är det vandring, sen ska jag vara med Louise.
Och som tur var fick vi den sista tiden att samlas. Dom andra klasserna samlas vid 10 i 8. Vi samlas kvart över 9! Hahahaha.. synd asså! ;)
Och fan, det blev inget "gå-och-lägga-sig-tidigt" ikväll heller. Bajs. Får bli imorgon...
GODNATT!


Vem vet inte vem han är liksom? Inte hetaste bilden på han, men jag orkar inte leta efter någon annan.. Men han är iaf gaaaalet söt , het, snygg och allt annat bra man kan vara. Hehe, vadå desperat? :O

Kommentarer
Postat av: MATILDA FRITZ

han är ful

2009-05-28 @ 00:08:54
URL: http://fritzmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0