Namnstag


Idag hade jag på mig jeansleggings från bikbok, långt linne & tröja från ginatricot. Fakeskinnen är från Kappahls barnavdelning.


Tjenare sötnosar..!
Hur är det med er? Själv är det toppen, namnsdag idag ju! Haha, tyävrr så var det ingen som kom ihåg det, det var jag som fick skrika ut att jag hade det.. Tack, gulligt att ni kommer ihåg mina dagar ! ;)
Gissa vad? Mamma har köpt nya knäckebröd!!!! Bästa som har hänt under den här veckan. Haha, nivet dom där som jag satt och åt typ 6 stycken av? Så jävla goooooda så jag dör. Men det är ju inte bra, då dör ju min blogg också, och det vll ni väl inte, va va va? ;p
Efter skolan skulle jag egentligen gått hem till Julia för att hämta pengarna vi fick för reklamen, men hennes mamma hade inte jämna pengar, så det fick bli imrogon istället...
Menmen, ikväll är det träning som gäller. FAN, att vi har äntrat träningstider. Idag slutar våran träning klockan 9!! Det är ju då desperate housewifes börjar, fuuuck! Alla blev fett sura när dom berättade det. Taha. Veckans höjdpunkt ju..

Jaja. Nu ska inte jag tråka ut er längre,eller vad säger ni?
Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

grattis på namnsdagen :D<3

2009-05-12 @ 19:21:32
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0