Promenad

HAHAHAHAHA. Jag, Felicia & Hanna var nyss ute på en promenad med Felicias gästers hund. Vid spången ser vi ett gäng ungdomar, dom gick säkert i typ 1:a ring.
En kille kollar på oss , men säger tydligen "Ey Erik! Ska vi gå och köpa snus?"
Jag hörde det som "Ey tjejer! Vill ni ha snus?"
Och eftersom han dessutom kollade på oss så tordde jag att han sa till oss.
Jag: "HA?!"
Killen kollar konstigt.
Jag: "VAD sa du?!"
Felicia viskar: "dom sa inte till oss lotta......"
Jag började as garva.
Jag: "OJ , förlåt!!!!"
Killen ler och säger "nej fan, det är lungt"
Sen går vi därifrån as garvadnes. Man hör skratt bakom oss också.
Det var faktiskt inte pinsamt, bara galet kul.. xD typsikt mig asså..

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på nån film som mamma kollade på =) pusssii.


felicia & jag, älskling <3

Kommentarer
Postat av: louise

HAHAHAHAHA TABBE LOTTA! <33333

2009-05-24 @ 12:16:44
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahaha det var grymt kul! faan vad jag skrattade!

finfin bild ;D <3

2009-05-25 @ 21:03:29
Postat av: Charlotta

till felicia

aahahahahahahaha jag med!!!! men det var inte ens pinsamt :D <333

tack darling :)

2009-05-25 @ 21:28:57
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0