Saksamma

Utseénde
1. vilken ögonfärg har du: blå/grön/grå, blandras?
2. hur lång är du: 162-165 typ, länge sen jag mätte mig
3. vilken hårfärg har du: hm.. ljusbrun, som på sommaren blir galet blont
4. långt eller kort hår; hm.. mittemmelan.
5. piercingar i ansiktet: ja har 5 sammanlagt i öronen, om man nu räknar med det. annars, ingen!
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: antingen choklad bruna, eller typ korall blåa. fast bryr mig inte så mkt
7. hur lång skulle du vilja vara: det räcker som det är just nu, jag växer med tiden föfan ;)
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Trivs bra i det jag har
9. vill du ha kort eller långt hår: långt!
10. skulle du vilja ha piercingar: i naveln!! håller på att övertala mami .. :)

Senaste du


11.
åt: pressad potatis med nått kött
12. drack: Vatten
13. du fick sms av och vad de stod: från jakob, "aa haha :D <33"
14. du skrev sms till och vad du skrev: till jakob, "haha :D det var jag som var snabb och sa det (aa) <33"
15. sa; typ, hejdå till min mamma i telefonen
16. kramade: julia cenner
17. du spydde: länge sen
18. du skrattade riktigt mycket: hm, tror det var i skolan, när jag och tjejerna fantiserar om massa galna saker.



vänskap

32.vem är du mest med i skolan?; felicia, malin, hanna, ailce & julia.
34. din närmsta killkompis; hm.. det var kasper, men inte så mkt nu längre. det lär väl bli dom killarna i klassen, dom är så lätta att vara med .
35. din närmsta tjej kompis; dom i klassen, louise, julia och romina.
36. några av dina bästa tjejkompisar: samma som åvan.
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: min "sommarbästis" liz bor på mitt landställe. i halland.
38. den du har mest minnen med: felicia, romina & julia cenner, louise.
39. bra vänner du inte träffar ofta: liz blir det väl då .
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu, vem? asså.. inte någon som jag "inte tkr om nu", nej.

Haha, jag uttråkar er. Men, såna test är kul att göra ibland för att tänka efter på olika frågor om sig själv..
Somsagt så har jag kommit hem från träningen. Den var väl rätt okej. Jobbig som in i helvete men ah.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kanske jag ska ta något att äta, sen blir det sängen. Somnade inte på ett bra sätt igår.. Well, thats life ! Thats what all the people say.. HHAHA. Lotta is in her egen värld.
Jaja, vi hörs imorgon, efter fotbolls skol DM ! Önska oss lycka till nu, fyfan vad vi ska ta det här tjejer !
Gooooodnight, sweeetis!


Älska mer. Kan tolkas på två olika sätt.. tralal.

Kommentarer
Postat av: na

Ey tjalotta rolig nu har jag raderat alla mina inlägg på bloggen, börjar om.. FÅ INTE DAMP! :|<3

2009-05-12 @ 22:13:30
URL: http://nnikia.blogg.se/
Postat av: elin b

sv;a man brukar ha det när det gäller bollsporter har jag räknat ut, det är väl lite jobbigt? :P<3

2009-05-13 @ 07:22:19
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, okej :)<3

Tack för "tyckandet" :D

2009-05-13 @ 08:23:05
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

diggar tröjan :D

2009-05-13 @ 14:19:06
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: bella

haha , lotta vilken fin tröja (A)<3<3

2009-05-13 @ 18:01:50
Postat av: Charlotta

hahahahaha ja bella visst är den?? :D undra vem jag fick den av.. <3333

2009-05-13 @ 18:18:04
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0