SO arbete

Just nu sitter jag och skriver på våran SO uppgift. En reseberättelse. Man ska "resa" (i fantasin) till något land i Europa, sedan skriva som en resedagbok om det. Jag har valt England. Jag tänkte eftersom jag var där när jag var liten så kunde jag ta bilder och sånt när jag står exempel utanför "London Eye" . Haha, smart va?
Jag behöver inte jobba så jätte hårt, det ska vara inlämnat på fredag nästa veckan. Men det är nu jag liksom har kommit igång. Sen ska man renskriva det också.. Aaaahhr!


Så kul tycker jag att det här är.. syftar på leendet.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag kommer typ inte hinna klart med det arbetet :P hehe <3

2009-05-07 @ 19:44:18
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0