10 saker ni inte visste om mig!



- Jag har gått i Hässelby villastads skolan ända sen 6års.
- Jag har bara flyttat 1 gång.
- Jag har aldrig druckit eller rökt.
- Jag har aldrig färgat håret. (en slinga för 3 år sen)
- På senaste tiden har jag blivit extremt höjdrädd.
- Jag hatar människor som klär ut sig till djur. Såna som ofta är utomlands..
- i 2 år (när jag var liten) så hörde jag som att jag var under vattnet. När jag var 5 år fick en doktor operera in rör i mina öron som skulle föra ut vattnet.
- Under den tiden kallade jag Kalle (min bror) för Gigaggli. Pga att jag inte hörde vad jag själv sa..
- Jag hatar småkryp. Speciellt humlor & getingar.
-  Jag är Beroende (med stort B) av tuggummi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0