In the darkness

Tjoho alla sötnosar! Jag sitter just nu hemma hos Felicia. Jag orkar inte skriva allt vi har gjort, men jag, Romina, Julia och Felicia sov iallfall över hos Felicia igår. Jag, julia och romina kom typ vid halv 12 till felicia.. haha stackarn. Men vi kom hem rätt sent från den dära packa-påsar grejen. .Det var inte så tråkigt som jag trodde. Eller det var bara den första 1 ½ timmen. Sen blev det skitjobbigt och alla typ langade påsarna och det blev helt kaos. Haha.

Nu ska vi ut i solen igen. Sammanfattning om dagen som har gått;
Vakna vid halv 11.
Sola
Vattenkrig
Hårborttagningsmedel
Natchos & scones
Span på killar
Sola.

Observera att romina och julia gick hem vid halv 11 ;p

Kommentarer
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

mycket du har gjort :P

2009-05-30 @ 19:36:08
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0