bounce



KAN INTE SLUTA KOLLA!!!! åh, dom är så jävla fckning helvetes grrryyyyymma så det inte är sant. jag skulle DÖDA för att kunna dansa så dom, okej inte bokstavligt, men fan nära därpå! Det bästa är i slutet! Kolla vidion, den är grym....



svar till joanna: ååååh, jag ska fan ta och fråga mamma om jag får åka! hahha, seriöst det vore hur kul som helst! härligt att emma flyttade ner till dig också, är ju säkert skitmysigt! och mamma undrar om du fortfarande har samma mailadress som förut, alltså den jag har på msn?
jag saknar dig massor! puuuuss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vad heter sofia oscarsson på blogg, om hon har någon? :)

skiitbra blogg du har!

2009-11-13 @ 11:14:31
Postat av: Joanna

Det tycker jag och emma också att det vore;)

Jag skrev in min mailadress här över, använder inte den andra. Så hon vet:)

Och jag saknar dig! Puss<3

2009-11-13 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0