desperate housewifes ikväll!

Hollllaaaa! THE PARTY IS IN DA BILDING !!!! haha, driver. Jag kom nyss hem från ett träningspass med wittrin i vby-hallen! Vi fcik sjukt lust att träna, så vi stack upp och körde aerobic, jobbigt men kul!
Efter plugget gick jag och rebecka hem till wittrin, vi hade gaaaaalet kul. Har aldrig tråkigt med dom tjejerna säger jag bara..!

Slänger in en dagens outfit nu, sedan blir det en snabb dusch. Tänkte faktiskt gå och lägga mig i sängen sen & kolla på veckans höjdpunkt; desperate housewifes! Ska upp hyffsat tidigt imrogon, för vi ska simma med klassen på morgonen..! Gaaaah, Kenna kommer fan vålta oss långsamt! Hahaha nejdå, men han har bånge hela tiden.. så vi får se hur det blir det den saken ;)




tröja - topshop & jeans från cheap monday. plus en rätt ful bild på mig, men jag bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0