♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

svar joanna: okej, jag säger den till henne! :) puuuuuss!
svar linn: haha jajja, vi van ialllfall!


godmorgon bloggen! ligger i sängen med julia och softar.
Gårkvällen var skitrolig, först gick vi hem till rebecka där sophie och klara va, lite senare kom emma kajsa och maja också. Så vi va ett gäng tjejer där som hade roligt. Vid typ halv 10 dtrog vi ut till oxtungan (-.-) och mötte upp en massa folk, blandannat arvin :)
vid halv 12 kände jag aseriöst inte mina fötter längre, så vi bdestämde oss för att springa hem. det tog ca 1 timme för mina fötter att få upp  värmen igen.. så ikväll blire fan att ta uggsen på sig!

nu ska vi äta frukost/lunch och sedan ta en promenad, puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0