fredag den 13onde

Tjue babes! Fredag idag, dock den 13:nde.. märkes fan! Först hade jag vääärsta bigga saken i ögat som jag inte fick ut på typ en timme, sen tappa jag min gamla mobil jag har fått tillbaka nu, dock inte den jag hade förut utan en jag hade i typ 6an. Den paja som tur var inte, några delar ramlade bara av, haha! Vad kommer hända härnäst liksom..?

aja, efter skolan satt vi kvar ett tag och va med massa folk, sen gick jag, julia o romina hem till mig och gjorde det vi alla är bäst på ; att dansa asset av oss. hahah, så sjukt kul =)

nu ska jag typ börja fixa mig lite, äta och dra hem till julia. ska sova där ikväll! Vi ska hem till Rebecka först, sen vet jag inte vart vi hamnar, men kul blir det säkert! Kanske upptaderar hos Julia inatt, annars hörs vi imrogon! Puss på låret.




anonym som frågade om sofia oscarsson hade någon blogg, så nej jag tror inte hon har en längre, inte vad jag vet iallfall! & tack för du sa att jag ahde en skitbra blogg, vad gulligt! :)


Kommentarer
Postat av: Akta Ballarna - 8 tjejer

sv: Hihi :D

2009-11-14 @ 12:07:28
URL: http://aktaballarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0