i♥eco

wohooo jag är vaken. FAN vilken rolig kväll det va igår asså! Vi tjejer hade sjukt roligt hemma hos rebecka med hög musik och mycket dans. Jag, kajsa o alice bildade danscrewet "veven sleven kundvagnen krabban och skaka rumpan" hahha, galet. Senare gick vi vidare hem till Louise kille Simon, fattar inte varför!   Aja där fick vi inte komma in för det va för många där. Vi skulle dra hem till emma men eftersom jag skulle sova hos rebecka och hon redan va hemma (för jag och arvin väntade på erik den jäveln som var så jävla seg!) så vi 3 drog hem til reecka, där wittrin och romina va. Vi chillade galet och hade det jävligt mysigt.
Lyckad kväll helt enkelt!

Nu sitter jag här med schteekarmusik och chips. *tummenupp*



får man verkligen vara såhär snygg?! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0