minnen ifrån 6an


haha ja, såhär såg romina ut då! liiiiiiite skillnad :D

julia, agnes, maja! :O

blev jäkligt bra vän med emma, sofia och bella.. saknar!

haha den här tiden när jag va skitbra vän med maja, fan avd kul vi hade! alla har vart fjortisar någongång :)

var allra bästavän med bella..

jag och louise blev bästavänner!


haha shit vad liten jag ser ut..! kolla korta håret ;o


sjukt gamla! jag, louise.

tjejgänget, helt sjukt att det fortfarande är vi 4a, hoppas att det förblir så också! jag älskar er.

saknar våra tiden sjutk mycket gumman..

jag va på kreta med mamma & blev sjukt brun, haha!



fna vilka underbara minnen vi har tillsammans tjejer!

hahaha.. innan 6ans disco! fjoooortisar :D

gamla klassen..


åh jag har så mycket bilder ifrån 6an, shit vilka minnen alltså! vissa stunder känner jag bara att jag vill ha tillbaka, saknar dom så! Men, livet är bra nu också, så inte deppa! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

shit alltså, det är som att gå bakåt i tiden... nostalgi på riktigt hög nivå:O

2009-11-21 @ 15:37:40
Postat av: maja r

naaaaaaa, saknar! :)

2009-11-21 @ 15:49:28
Postat av: bella

gumman saknar tiderna så jävla mycket med dig!

2009-11-21 @ 15:52:44
URL: http://baldeforss.blogg.se/
Postat av: charlotta

till rebecka jaaaa, som fan!

till maja jaaag med ! :)

2009-11-22 @ 16:56:09
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0