niiiggaaahs

Ojojojoj, ingen uppdatering förens nu! Inte braaaaaaa. Men bättre sent än aldrig eller hur? Whatever.
Va med Louise idag, vi baka chokladbollar & gjorde "ceasarsallad" haha skitgott! Vi hade galet kul, berättade massa smaskigt skvaller, spelade in massa ljud & garvade galet mycket. Älskar dig gumman!
Sen va det dans, bestämde kläder & en ball början. Blir säkert bra!

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket så jag orkar gå upp och duscha imrogonbitti.
Puss på er :)


jag & bästavän i somras, fan vad bruna vi va! :(
ta mig tillbaka..


Kommentarer
Postat av: louise

I love you to baby! Satan vad jag saknar långasand :'/ <3

2009-11-06 @ 07:53:30
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0