Now im free

Hej bloggen.

Kom hem för ett tag sen, har suttit och pluggat lite smått men det har inte gått så bra. Måste plugga in massa olika författare och skit, varför ska man kunnde om det liksom? Åh blir så trött på allt -.-
Fick tillbaka hemkunskapsproven idag, fick VG. Nöjd eftersom ingen i mentorsgruppen fick MVG. Så..
Är på värsta emohumöret just nu. Lyssnar på en ny favoritlåt. Free Fallin' - John Mayer. o-m-g.. så galet bra.
Nu ska jag fortsätta där jag slutade, så jag inte har så mycket att göra ikväll.

Puss



wöw! kollade statistiken nyss, besöksrekård!! 95 unika besökare och över 150 sidvisningar. Inte illa för att vara min blogg, hehe. Tack så himla mycket sötnosar, hoppas ni fortsätter klicka in på min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0