photos

Anonym om ny ipod:

det där e ingen Ipod

svar: nehe, vafan är det då? -.-


Hej bloggen!
Sitter med tandborsten i munnen & glor på desperate housewifes! Veckans höjdpunkt you know.. ;)
Hade halv-hemstudiedag idag, slutade vid 11 då drog jag och polers hem till mig, bakade sjukt goda scones, lyssna musik, snacka skit, pluggade lite osv... Annars har jag bara pluggat på no:n idag.. åh vad jag hatar det alltså! Får hoppas att det går bra imorgon iallfall. Är nöjd om jag får G, för kemi är sjukt svårt!

ojoj, nu börjar tandkrämen bli för stark.. måste spotta! Haha, hörs imrogon! Puss.


ungefär såhär ser min mobil ut, fast mkt värre!

har maaassa egopics, hihi!

julia baby!

sötnosar!

kalles gamla tegelsten har fan bra kamera!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Heej snygging <3 Vad kul att se hur mycket du roligt du hittar på! Såg nåt kladdkakerecept som jag måste prova..;) Saknar dig skrutt, du får komma och hälsa på mig i London snart:p!

Hälsa och krama hela familjen från mig <3 PUSS

2009-11-11 @ 01:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0