planering


haha fjortiiizZzz...

amen lite småsexigt sådär!

haha louise & jag goes jerks, erik goes viktoria xp
3 av många bilder ifrån helgen.

Gud vad jag känner att jag har uppdaterat idag! Har även gjort en planering för vad som jag ska göra i veckan..
Imorgon ska jag hem och plugga gärnet inför spanska provet på torsdag.
Onsdag ska jag direkt upp till vby för att klippa mig/slinga håret! Sen blir det plugg på kvällen.
Torsdag ska jag vara med älsklingen! På kvällen fixa So fördjupningen, renskriva osv.

Ointressant att läsa kanske? Men det är bra för mig, så jag inte glömmer vad jag har planerat! *smaart*
Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Twilight, hihi är på den bästa och den mest spännande delen i sista boken, det går inte att slita sig!

Vi hörs kanske imrogon, på kvällen eller nått. Puss på skinan!


Kommentarer
Postat av: julia

haha fina bilder... Naa älskar dej med gumman (sv!)

2009-12-01 @ 17:17:02
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0