scoooones

Tjoooo! Dagen var fan ganska kul. Eller rättaresagt chill. Vann alla matcher utom 1, och vi vann över en idrottsklass, haha in your faces!!!! Vi va grymma ;)
Nu är jag och Louise hemma hos mig, jag har bakat scones för andra gången den här veckan, men det är så goott så det inte är sant! Hihi, vi ska iaf sätta på "step up 2 - the streets" som jag köpte förut. sjukt bra film!

Senare är det dans, ska plocka ihop kläder till den. Vi ska ha på oss jeans tröja och keps, ska se vad jag hittar i Kalles garderob.. mohahah :)


haha kalle, jag och pappa i berlin i somras!

Kommentarer
Postat av: Linn

Lotta det var era killar som vann över oss ;P

2009-11-14 @ 07:12:04
Postat av: aktaballarna

grym bild :P

2009-11-14 @ 11:49:51
URL: http://aktaballarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0