svar till joanna sötnos!

Till sötnosen Joanna som skrev till mig! Åååååh, jag saknar dig skitmycket..! Haha, jag skulle inte banga på att flyga till London & hälsa på dig! När kommer du hem? Dom hälsar tillbaka! Hälsa du också :) KRAM!

Hej bloggen! Sitter och laddar ner massa låtar nu som jag snart ska försöka ladda in på ipoden.. hoppas det funkar nu då. Kaos dag idag! Först No prov som va galet svårt, sen en läskig sak som hände på matten.. Shaho fick flipp på våran vaktmästare som hade kommit in och skällt på oss för killarna hade gjort böghög.. Shaho tog tag i hans krage och sa rör mig inte lala.. sjukt läskigt! Båda va seriösa också.. usch, mitt hjärta gick i 180!!

gick hem, och sen kom arvin älskling en stund senare. Vi gjorde inte så mycket, snackade och mös framför tvn :)
nu ska jag gå & lägga mig, eller a snart (a) hörs imrogon! puuuuuuuss.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Åå vad fint litet inlägg <3

Du är så välkommen så:) och familjen såklart (även om det kanske skulle bli lite för trångt för alla att bo här hemma haha;))

Jag vet inte hur länge jag blir kvar, från början var det ju bara tänkt fram till jul. Men jag trivs jättebra och Emma har precis flyttat hit också, vilket är superroligt, så nu blir jag kvar så länge det känns kul och bra.

Ha det bästast sötnos <3

2009-11-12 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0