trååååååååk

Anonym om 07:27: har maja ruder eller den där felicia bogg :):D

svar: haha maja ruder vet jga inte om hon har blogg, & om du menar felicia jag umgås med så har hon en : www.tenheggeler.blogg.se . :)


Tjääänarefan. Sitter med matteböckerna framför mig. Har matteprov imrogon för er som bryr er. Och för er som bryr er så va jag självmordsbenägen idag, påriktigt fan. På NO lektionen.. Seriöst, Leif förstör verkligen min lilla skollust som finns kvar. Usch, vad jag hatar honom. Hoppas han läser det här & tar åt sig!!

Svenska provet idag va lätt, och lalla orkar inte snacka plugg.
Va med Felicia och Cenner efter plugget, vi hade galet kul som vanligt.
Vet inte om jag orkar blogga nånting mer ikväll, får se.
fan. vad. tråkigt. inlägg. förlåt!


julia cenner bf =)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Det ska du få se.. Snart..;P

2009-11-05 @ 16:04:22
URL: http://tenheggeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0