0027

Hej blogggeeen!

Är med wittrin, haha vi har vart typ 4 dagar i sträck nu! i do never tröttna, wiiie haha.
Kvällen har varit rätt chill, Patricia kom och vi stack ut och satte oss uppe vid plugget, Kajsa och Emma kom då också. Vi satt där och chillade galet, snackade & lyssna musik sen blev det så helvetes kallt så vi drog oss hem till Emma där vi inte gjorde nånting snacka och lite så. Vid 11 följde vi P till bussen sen stack jag och J hem till mig.
Men imorgon ska vi ha det kul asså! Haha ;)

Nu ska vi sova, det har blivit så sjukt sena kvällar dom här dagarna.. godnatt!


ja måla superhett rosa nagellack på killarna..

<3

haha arvin somna & då fick han med mig att göra.. undervik dock mitt fuckface!

vi platta bryans underbara hår =)

erik schteker på sin shöna matta han fick ligga på, haha

haha grr ;D
några bilder från gårkvällen. ni får vidios nån annan dag, haha sjukt roliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0