2111

Haaallå! Gud vad jag har blivit dålig på att uppdatera. Orkar inte skriva just nu, eftersom jag kollar på Svenska Hollywoodfruar! Men sammanfattar dagen; skola (hemkunskapsprov!!), romina, stöööört mycket skratt, datan, julia wittrin, myycket skratt då också, hämta saker hos felicia, och nu sitter jag här!

Imorgon är det fotbolls dm som gäller. Kvartsfinal faktsikt! Jag är inte taggad, om jag ska avslöja det. Menmen, det kommer väl då.. antar jag -.- .

Nu ska jag först ladda över lite låtar till mobilen, sen ska jag gå och lägga mig! Puuuuss.


ROMINA BÄSTAVÄN


Kommentarer
Postat av: klara

SEMIFINAL FÖR I HELVETE taggaaa nuuuuuuu!!!! haha love!

2009-10-12 @ 22:14:06
URL: http://klaralee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0