black

Det finns fan ingenting att göra när man är sjuk.. just nu sitter jag och pluggar till matten imorgon, om jag ens kommer till plugget, får se om jag orkar det. Ska plocka lite i rummet, tvätt överallt, sjukt stökit på skrivbordet osv.. Kanske sätter på nån film och sover lite senare..?

för att liva upp bloggen ifrån mitt sjuksnack så lägger jag upp lite bilder från dom senaste dagarna =)


påväg till dansen. har äntligen tagit fram vinterjackan, me lööve!

haha lucas på spanskan, vi ser alltid till att sitta nära honom, så får vi hjälp, hihi

hahahahahha!!! dont tell what this is ;)




haha jag och romina baby i fredags!



Kommentarer
Postat av: julia

hahaa fan dej lotta!

2009-10-18 @ 19:48:59
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0