veckan som gått

Ligger just nu i Felicias underbara säng med min underbara laptop. Haha, jag kom hit vid typ 10 tiden, snackade lite med hennes päron och sen kom kvinnan i huset hem från sin jävla träning! Vi har precis snackat med Arvin,  typ en timme, hehe. Nu tänkte jag lägga upp lite bilder, eller dom som jag hinner om det inte går för sent. Annars säger jag godnatt! Puuuss.


haha julia och jag baby

rooooman min älskling <3

haha jag och shaho hade drivit fett mycket om en skräckfilm som innehöll "woododockor" så hittade vi en som va skitlik.. gissa om alice blev rädd, medans jag och shaho dog av garv, haha

haha vi hitta en skylt på marken.. fan vilket håll ska vi åt?! ;P

HAHAH rebeckas läppar.. jag fick lägga upp den här, eller hur rebecka..? XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0