Dröm

Jag hade en jätte random dröm inatt.. ska jag berätta? okej..

Det började med att en skitful kille i min skola kommer fram till mig och håller om mig som att han skulle typ ta mig till fånga eller nått. Jag skriker efter hjälp och det kommer fram nåra typ polissnubbar. Då visar det sig att R (han börjar på R, hihi) hade ett vapen på sig! Jag får panik och börjar slå han(?) . Sen har jag tyvärr glömt bort vad som hände. Frams till när jag typ är i en skitbrant skidbacke och arbetar som slav med massa andra.. jag skriker ut nått i den här stilen : "men skut mig bara, jag vill inte leva!!". Då skuter någon mig nära hjärtat, och jag hamnar plötsligt i min hall. Jag kommer ihåg att jag kunde se, och jag såg pappa komma ut från tvättstugan. Då kommer gråten och paniken som jag aldrig kunde framföra. Kommer bara ihåg att det sista jag tänkte innan jag vaknade va "fyfan, jag vill inte dö. fatta mycket jag kommer missa i livet.."


ganska hemsk dröm faktiskt! Jag vaknade helt svettig, haha.. Jag tror alla har varit i situationer där allt är skit och man bara vill dö, men innerst inne vill man fan inte det.. inte jag iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0