frooooooooost!!


jaha.. nu är det den tiden ocks¨å, att när man vaknar & kollar ut genom fönstret så är det frost på taken..

min mössa jag har stickat på syslöjden!

haha vi hade ingen spanska idag så jag & julia tog fula bilder. visst, den här bilden är galet ful, men kolla där bakom! vi visste inte om att tim och murre stod dära, sen när vi kolla såg vi det på bilden.. haha OM vi garva? XD

haha lucas tuffing ;)

haha kajsa & emma sötnosar :)

malin körde lite happy höst feeling .. ;)

HAHA, romina tog in allt sitt hår i min mössa, fan vad fult det blev XP


Hallådär! Ni fick nyss lite bilder från dagen, snällt av mig va? Idag har jag iallfall varit och klippt mig i vällingby! Cenner följde med mig dit. När vi va klara så träffade vi Romina och Rebecka, vi typ käka donken, och gick runt och snacka & chillade galet. Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0