kvälllen

Guuuuuuuud vad det är kallt ute. Mina fötter var iiiiss när vi gick innanför en dörr....

kvällen var rolig fatksitk! Vi drog upp till skolan där det va skitmycket folk. Vi satte oss och typ umgicks lite, haha fast dom flesta va liiiite lulliga så.. Vi va där, chillade galet, snackade osv. Haha tydligen va alla för högljudda så både fältassistenter & polisen kom.. fast dom snackade bara med alla, så inget hände. Men vid 10 tiden så var vi så jävla kalla, så jag, Julia & Julia, Rebecka, Arvin, Erik och nån till kille drog hem till Wittrin. Haha, det va fan heaven! Vi dunkade på musik, låg och mös i sängen (jag & arvin dåra, haha) och sminkade erik! Så, det va typ det som va roligast på kvällen, det blir väl oftast så.

Jag kom iallfall precis hem efter en lyckad kväll! Vad har ni haft för er ikväll? :)


julia & rebecka

haha erik goes koncentrea sig när han målade donken ögonbryn på arvin..

haha! såhär skulle då arvin se ut med mcdonalds ögonbryn, och snart får han musche också!

fjooortisra..

hahah oooh sexbomb ... *host*

båda våra mästerverk ; arvin, erik. haha, såååå snyggt asså... ;p


Kommentarer
Postat av: karin

haha den där erik går i min skola ;)

2009-10-03 @ 09:34:57
Postat av: charlotta

till karin

haha ärligt? :D han är fett snygg , hahah ;)

2009-10-03 @ 11:19:12
URL: http://tjalottaa.blogg.se/
Postat av: ribecka

ASSÅ FYFAN VILKEN BILD PÅ MIG TJA LOTTA

2009-10-03 @ 18:10:39
Postat av: charlotta

till rebecka

hahahah i know :D

2009-10-03 @ 18:25:17
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0