svar till anonym

Anonym om skärpning..:

Hoho! Du är jättesöt! :)

 

 

 

Anonym om myskläder:

var har du köpt dina byxor? de var sjukt snygga!!!!!=)

hm.. dom hamnade på två olika ställen.. aja whatever.
svar till anonym: tack så mycket! :D och byxorna är faktiskt köpta på h&m, finns i 3 olika varianter. ssjukt bekväma! :)



Hej bloggen. Jag kom precis hem från skolan. Hade NO-labb sista lektionen som alltid är så tråkigt, fast nu jobbade jag med John, haha vi hade skitroligt. Vi skulle tända eld på olika alkoholer, vilket han älskade. När det inte brann bra blev han jätteledsen hiih. Han stoppade in en penna i elden, som började brinna. Hahaha, han försöker släcka men det går inte förens typ 5 sekunder senare, vet ni hur mkt jag garva? Haha! Hans svar va: men jag trodde nte det skulle börja brinna.. haha hallå blondie?!

Aja, när lektionen va slut kollade jag av en slump ut från fönstret och såg min älskling Arvin! Smsade han på direkten att vänta. Satt och snacka med han ett tag, sen gjorde vi sällskap hem. Åh, har saknat honom galet mycket. Har fan inte träffat han sen i fredags..! Får fortfarande inte pussa honom.. bajs =(

Nu ska jag ta nått att äta, höres!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, verkligen! :D

Åh, det är så bra ju! haha

Idag har jag varit i skolan och sen dansträning, själv? :)

Kram <3

2009-10-22 @ 20:30:44
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0