torsdag

Tjenatjena! Förlåt för jag inte har skrivit nått idag, men jag har haft fullt upp. Somsagt sov arvin erik och bryan här hos julia, haha vi hade galet kul.. somna kanske vid 4 ;p erik skulle sova på golvet, bryan skulle dela säng med julia och jag & arvihn skulle dela säng.. & det sluta med att erik bryan och julia låg och trängdes i julias 90 säng, haha! jag och arivn hade det hur bra som helst, haha :D
natten va okej föriutopm att jävla bryan snarkade som en hest, haha! vi vakna på morronen av hennes jävla småbröder som gallskrek. Vi gick upp och käka b&j, sen så stack dom vid 1 tiden.

Nu har jag precis tvättat håret hära, kände mig sjukt äcklig!
Ikväll vet jag fan inte vad som händer, är inte så taggat just nu på att gå ut eller nått. Så ja får se hur det blir.
Pusspusspuss.


<33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0