yeeeah

Godmorgon, godmoooorgon! Jag vaknade nyss faktiskt. Har sovit grymt bra under natten, förutom att jag vaknade vid typ 7 för att Felicia ringde mig, men aja! Har gjort mig en kopp kokhet kaffe och en rostad macka som frukost. Är inte mätt, så ska käka lite frukt också, för dom som vill veta hihi.

Mår iallfall sskitmycket bättre idag, känner ingenitng i huvudet! Men halsen är ett helvete.. nivet, halsfluss = skitont när man sväljer. Painintheass, men det får jag leva med, det går bort.

Nu ska jag gå och.. göra nått. peace out.


gammal midsommarbild på erik, karro, kalle, mamma och mig!

HAHAHA!! kommer ni som gick i villastan ihåg "gammaldagsa-skoldagen"? såhär såg iaf jag ut den dagen.. fyfan.
två gamla bilder som jag hittade på mammas data.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0