2210

Gud vad trött jag är just nu.. skulle kunna somna på tangentbordet! Kvällen var lyckat, vi kom dit, snackade och käkade skitgod mat & efterrätt. Umgicks lite med dom, och sen drog vi hem vid 9 tiden. Har precis skrivit ut mitt svenska arbete som ska vara inlämnat imorgon.. fan vad skönt att det är överstökat! Det har varit pain in the assssss! Haha.

Jaha, då var den här veckan avslutad. Fan vad fort det går alltså! Nyss var det måndag vafan.. aja, en ny vecka = nya prov. Har ett jävla prov varje vecka fram tills höstlovet, fyfan säger jag bara. På fredag är det SO prov som gäller, så nu får man släpa dom tråkiga & tunga so böckerna fram & tillbaka.. gaaaaah. Skut mig!

Aja, tiden går fort så snart kommer allting vara över. Men nu ska jag sova! Puss, godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: louise

jodå, i promise! :D <3

2009-09-28 @ 09:08:39
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0