bilder från hannas tjejmiddag & badrum


vi va liiiiite försenade, så vi fick skuts av min snälla broder :)

julia sääääxxxy ;)

julia hade min fina klänning på sig!

fanny sötnos blir mosad av mig.. hahaha

haha sofia, julia & julia. julia var alltid tvungen att komma ivägen på alla biler jag skulle ta, hahaha! :)

blixt

haha sjukt fula men balla trosor som hanna fick av mig & wittrin, från top shop

MALIN ÄLSKLING!!!

i love you

haha mycket garv blev det! julia och julia, haha :)

fanny och malin sötnosar

julia goes sexymama, ahha

julia sov hos mig på kvällen, vid 1 gick vi ut och chillade galet på min baksida, kallt som attans!

haha ooohh we are so sexy ... :P NOT






underbart! (dock inte helt klart)


passade på att ta egopics.. haha

gjorde mysigt med skumm och ljus!



Bildfrossa! Hannas tjejmiddag var hur rolig som helst. Vi gjorde det vanliga.. käka, snacka, skratta, käka mera, kolla på film. Hur msigt som helst! Och badet nyss var huuuuur underbart som helst.

Nu ska jag stänga ner datorn och gå och lägga mig. Imorgon börjar en ny vecka.. och dom här veckorna som kommer är fullproppade med prov. Vi har ett prov varje vecka frams till höstlovet..! *SUCK* aJA, det är bara att bita ihop!

Puss på er, nattinatti :)

Kommentarer
Postat av: julia

hahah :D<3333333333333333333333333333333333333

2009-09-20 @ 23:01:29
URL: http://juliacenner.blogg.se/
Postat av: malin

OMG VAD HÄRLIGT! Jättefint badrum! jag har inte sett det änn ... :O haha



Fina bilder. Älskar dig <3333333333

2009-09-21 @ 16:53:20
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0