bilder från i onsdags


haha jag & julia

vi kör gärnet ;)

jag & födelsedagsbarnet !

malin, julia & jag

hahaha det blåste en del.. felicias älskade paraply gick sönder ... synd.. haha

haha julia my darling :)

hahaha.. jag och min balla badmössa jag fick av malin & felicia XP

puss på felicia min älskling!

hahaha, mina presenter av malin & feliia; superball badmössa, skitsnygg t-shirt och en sann tuggummiförpackning! mohahah :)

haha julia fick också en liten puss ;)

skitsöt bild på malino ch felicia, älskar er!

all the girls (förutom jag) hanna, julia, felicia, malin, sofia & alice! tack för allt den dagen sötnosar!

galet fin bild på alice och malin!

det här va då bilder från hannas födelsedag (onsdags) när malin tog med mig och hanna ner till berghamsbrygga där julia, felicia, sofia och alice va! felicia hade bakat världens godaste tårta, dom hade tagit med sig godis och dricka, myyyyys! hade gaaaalet kul den dagen, hahaha speciellt när jag ramlade framför ett par killar i 9an, jag hade ögonbindel så jag såg inte dirket vart jag gick.. låg och grät av garv i minst 5, hahha.

ajja. idag efter skolan har jag iallfal vart med felicia! vi satte på djävulen bär prada, haha efter halva filmen somnade jag, sov kanske i en halvtimme. tjockt najs ! sen satte vi på topmodel, felicia är beroende, sen spelade vi wii. och nu ska jag börja packa ihop saker för jag ska ha myskväll hemma hos felicia! puss på er .


Kommentarer
Postat av: malin

roligaste dagen :D älskar dig <33333

2009-09-13 @ 13:55:15
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: karin

haha jag såg er där nere och jag tänkte: tänk om lotta sitter där men jag pallade inte gå ner ;) såg ut som ni hade roligt iaf <3

2009-09-13 @ 23:02:50
Postat av: charlotta

till karin

hahaha , ja det va jag! vi hade skitkul , hahaha :D <333

2009-09-14 @ 17:50:58
URL: http://tjalottaa.blogg.se/
Postat av: charlotta

Puzzar är fiiiint, blir kåt...

2012-06-25 @ 18:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0