cykeltur

Imorgon ska vi ut till lövsta skogen och origentera.. på morgonen! Fyfan kommer vara död! Och med pervo KEnna också, om han får bonge och kollar birty blick på mig så har jag lovat Arvin att jag ska ringa honom, så ska han komma och rädda mig ifrån att bli våldtagen. hahaha!

Sitter iallfall och snackar med Shaho, jag ska möta han imorgon för han har ingen cykel, så han ska skusta mig på min cykel. Får se hur det kommer gå.. det är ju fan en bit till lövsta, kommer kanske ta nån halvtimme extra..? Haha, nerå det går säkert bra. Önska oss lycka till!

Nu ska jag sova, puss!


Kommentarer
Postat av: julia

Hihi cred till lotta från din bästis

2009-10-01 @ 17:12:29
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0