grattisgrattis

Hallådär bloggen! Hur är det? Här är det huuuuur jävlva bra som helst.

Idag var det ju stadsvandring som gällde, i Gamla stan. Det var najs faktiskt, hade skitroligt med mentorsgruppen & Anna (läraren) Hon är så jävla skön så det finns inte! Aja, vi gick och ringde på hos massa folk, haha nivet att man ringer till dom som bor i radhus? Det gjorde vi på skojs skull, och Anna bara garvade med, vi gick runt och lyssna på hög musik, käka godis och snacka med dom dära gubbarna utanför slottet. Najs!

Efter det va jag med Arvin, vi spela Wii, jag ägde honom ! eller inte -.- sen typ låg vi och kolla på tv och mös lite. Det va det jag har gjort idag! Imorgon är det onsdag redan, och då fyller älsklingen Hanna år !!! GRATTIS I FÖRSKOTT STUMPAN :D och juste! Min bästis Kasper fyller år då också! HAHA GRATTIS KASPER DIN SKIT OM DU SER DET HÄR ! (a) aja, godnatt !


me and felica baby vid den där smalaste gången i stan

vi fick också en ny homie :)

imorgon fyller den här sötnosen 14 !!

haha hanna jag & fie inne i nån kyrka XP

Kommentarer
Postat av: malin

Fina bilder <3 :)

2009-09-09 @ 22:23:31
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0