hej

Hejhejhej. Sitter i Kalles rum just nu, jag har släkten hära. Mina kusiner sitter vid hans tv och kör Wii. JAG FYLLER ÅR IMORGON, så vi har släktenfir idag och lala.. har fått lite preenter faktiskt! presentkort; 500 kr på ginatricot & 200 på åhlens. Sen fick jag två tröjor av mammas bästavän, från MQ tror jag. Fina saker!
Men imrogon hoppas jag på meeeeeeeeer, hihih

Gårkvällen var mysigt. Vi åkte upp till vällingby och såg på bion, haha sommaren med göran var grymt rolig! Sen åkte vi tillbaka, vi tänkte dra ut och träffa nåra i hby men det kom vi på när vi hade kommit tillbaka till spånga, då orkade vi inte åka tillbaka. Vi gick istället till en ungdomsgård som finns där, där våran gamla kollo ledare jobbar. Fast tyvärr va han inte där igår. Men, vi drog hem till Louise igen, gjorde inte så mycket. Kollade på tv, jag somnade i soffan, gick och la oss i sängen och snacka.

Nu ska jag.. vara social eller nått, haha ppusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0