i hate to run

Dom har gjort om blogg.se såg jag nu! Dom har iallfall ändrat det där besöksgrejjen..! Och jag tror att dom har ändrat textsnitt på vissa texter.

Bra dag idag, sprang den hatade slingan på gympan, 2.3 km eller nått sånt har jag för mig. Sjukt jobbigt! Fast jag har musik på och så så det går ganska bra iallfall, men jag märker att min kondition är nere på noll just nu asså, skulla fan behöva ut och springa men det tar vi inte nu hehehehe.
Efter skolan stack jag hem till Julia Cenner, vi gjorde inget speciellt, pluggade, åt & snackade skit. haha thats us ;)

Btw, hr inte lagt upp "dagens outfit" på ett tag, så det kommer ni få i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0